Категория
Қазақ тiлi, опубликовано 10.04.2019 12:10

Маған ана құдіреті туралы шығарма қажет болып тұр болса жазып жіберіңіздерші

Ответы

Ответ
Ответ оставил: Гость
Тәрбиесiнде отбасының орны ерекше. оны қоғамдық тәрбиенiң қандай саласы болса да алмастыра алмайды. отбасының негiзi өмiрге келтiру ғана емес, оған мәдени - әлеуметтiк ортаның құндылығын қабылдату, ұрпақтың, ата-ң, ұлылардың ақыл-кеңес тәжiрибесiн бойына сiңiру, қоршаған орта, қа, өз қоғамына пайдалы етiп тәрбиелеу. үлкен ұрпақтың тәжiрибесi, өмiрдегi беделi, ақыл-кеңестерi, ата-ананың өз борышын мүлтiксiз орындауы, бiр-бiрiн құрметтеуi – үлкен тәрбие мектебi. дүниеге келген күннен бастап ата-ананың ықпалында болып, өмiрге бағыт берушi тәрбие мектебiнен нәр алады. "қатты тәртiп көрсе күнiнде, өнерiмен қуантады түбiнде. ненi бiлсе жастан, ұядан– өле-өлгенше соны таныр қиядан. өнер - бiлiм берем десең басынан, бер оқуға жасынан, ата - анадан өсiп ұрпақ тараған, жақсы-жаман болса, – соларда",1 деп, хi ғасырда жүсiп ғұн айтқандай, ата-аналар ң жеке ерекшелiктерiн жас күннен танып, соған қарай бағыт - бағдар, тәрбие берудiң маңызы ерекше. ата-ана жақсы тәрбие беруде қоғам алдында жауапты. сыйластық, түсiнiстiк, үлкен жауапкершiлiк сезiмдерi бар отбасы – бақытты отбасы. бақытты отбасында ғана ата-ана және олардың ң өзара қатынасы мазмұнды, берiлген тәрбие сiңiмдi және негiздi. ата-ана тәрбиесiне ерекше мән беруi қажет. ана– тәрбиесiндегi ерекше тұлға. тәрбиенiң негiзi "ананың әлдиiнен" басталады емес пе? ! абай қазақ әйелiнiң, ананың отбасындағы орнын ерекше жырлайды. жалпы, " бойындағы барлық қасиеттер ананың ақ сүтiнен жаралған" деген ғұламалық ойды тарата келе, ол қасиеттердiң мiндеттi түрде тәрбиеленуi қажеттiгi туралы айтады. абай жетiншi қара сөзiнде былай дейдi: "жас анадан туғанда екi түрлi мiнезбен туады. бiреуi iшсем, жесем, ұйықтасам деп туса, бiреуi–бiлсем екен демектiк. не көрсе соған талпынып, жалтұр-жұлтыр еткен болса, соған қызығып, аузына салып, дәмiн татып, тамағына, бетiне басып қарап, сырнай, керней болса дауысына ұмтылып, онан ер жетiңкiрегенде ит үрсе, мал шуласа да, бiреу күлсе де, бiреу жыласа да тұра жүгiрiп, "ол немене", "ол неге үйтедi", " бұл неге бүйтедi" деп, көзi көрген, құлағы естiгеннiң бәрiн сұрап, тыныштық көрмейдi. мұның бәрi өмiрге жаңа келген нәрестенiң жан құрамы, "бiлсем екен, көрсем екен, үйренсем екен" дегенi». қатыгез, зұлым да ақ сүт берген ана алдында бас иген. осы орайда домалақ ананың (нұриланың) "диһнат мама" атану тарихы да қызық. бұлақ басында қара лашықта қалған қарапайым әйел тапқырлық танытып, қарақшылардың терiс қылығына тосқауыл қояды. бұл эпизодтар бүгiнгi ұрпақты ұлы әжемiздiң өнегесiн қастерлеуге, тәлiм алып, оны көкiрегiне орнықтыруға үндейдi. 2 әсiресе, домалақ ананың мейiрiмдiлiкке шақыруы ана алдында бас игiзедi. ұлы жамбыл домалақ ененiң қадiр-қасиетiн, әулиелiгiн терең түсiнiп, үлкен жүрекпен жырлайды. өзi де ұлы анасына тағзым ете тiл қатады. шерхан мұртазаның сөзiмен айтқанда: «ұлы анамыздың артында, батыстан шығысқа, шығыстан батысқа созылып жатқан қыруар ұрпақ бар. олардың iшiнде ержүрек мықтысы да, осалы да жетiп жатыр".3 " хүiii ғасырдың аяғында дүниеге келген пушкин де, хiх ғасырдың орта шенiнде қазақтың кең сахарасында дүниеге келген абай да шешесi мен әжесi берген тәрбие уызын емiп өседi. амал жоқ, 1630 жылдары жазылған словак педагогы ян амос коменскийдiң " аналар мектебi" еңбегi есiңе түседi де, ана құдыретiне амалсыз бас иесiң"4 деп толғанады " ерте жастан тәрбиелеу тағылымдары» мақаласының авторы. ата-ана тәрбие беруде, ата-бабамыздың салт-санасы, әдет-ғұрпында жүргiзiлген үлгi-өнегесiнiң мәнi зор. сөз қадiрiн бiлетiн заманда бiр ауыз сөздiң iшкi мағынасын жете түсiнiп, содан өзiне тәлiм алған ң қасиетiне не жетсiн. сондай -ақ, атамыз жүсiп ғұн өзiнiң "құтты бiлiк" еңбегiнде: ақ сүтпен бiрге сiңген жақсылық айнымайды еш, алғанша ажал қапсырып. ет сүйекпен бiрге бiткен қылығың, өзгермейдi салғанша ажал құрығын. мiне, жүсiп ғұн атамыздың "құтты бiлiк" еңбегiндегi ойлар ана сүтiмен дарыған қасиеттi дәстүрлер халықтың салт-санасынан берiк орын алатындығы айтылған. ға, әсiресе, ана өте жақын келедi. ал отбасы тәрбиесiнде әкенiң де, ананың да орны бөлек. әке мен ана ң алғашқы ұстазы. әсiресе, әкенiң рөлi ер тәрбиелеуде басым. әке ұлына өзiнiң бар өнерiн, естiп-бiлген бiлiмiн түгел үйретуге тырысады. ал ұл өз тарапынан ағаға, әкеге елiктеп, одан үйренген. "ата көрген оқ жонар" деген осыдан шыққан.
Ответ
Ответ оставил: Гость
Кашык деген создин карама карсы магынасы алыс
Ответ
Ответ оставил: Гость
- Сестра, пошли уже домой а то холодно уже, заболеешь!
- Нет я хочу гулять!
- Сестра ты хочешь заболеть?
- Нет ну хочу гулять!
- Быстро домой!!!
- Ладно щас пойдем
Незнаю нормально получилось или не так?
Ответ
Ответ оставил: Гость
Өнерпаз:
Арлан - сегіз қырлы бір сырлы,өнерпаз бала.


Другие вопросы по казақ тiлi

Вопрос
Қазақ тiлi, опубликовано 09.01.2019 16:01
Вопрос
Қазақ тiлi, опубликовано 09.01.2019 16:01
✅ Ответов: 1 на вопрос по казақ тiлi: Маған ана құдіреті туралы шығарма қажет болып тұр болса жазып жіберіңіздерші... ты найдешь на сайте. Также ты можешь добавить свой вариант ответа, если считаешь, что он не верен или твой ответ более полный. Пожалуйста, добавляй только правильные ответы.
Вконтакте Youtube