Қазақ тiлi, опубликовано 26.02.2020 17:01
План по тексту Көксерек
Ответ оставил: Гость
Ответ оставил: Гость
Қазтуған Сүйінішұлы (XVII ғасыр) - мырза, батыр, жырау. Халық арасында Қарға бойлы Қазтуған атанып кеткен айтулы жорық жырауы.
Қазтуған жырау ноғайдың Едисан ордасының билеушісі Сүйініш мырзаның ұлы. Сүйініш мырзаның Қазтуғаннан басқа Азамат және Аджи атты тағы екі ұлы болған. Оның арғы ата-бабалары Ноғай Ордасының билеушілері еді. Әкесі Сүйініш Абдоллаұлы (орыс деректерінде – Сююнча Абдулов) Еділ бойында өмір сүрген, кейін Кубань жаққа өтіп кеткен. XVII ғасырдың екінші жартысында жазылған орыс деректерінде Сүйініш мырзаның аты жиі айтылады. Ресей мемлекеттік архивінің көне актілер жөніндегі бөлімінің «Ноғай істері» қорында Сүйініш мырзаның және ноғай ұлысының 1660 жылдарға дейінгі деректері сақталған. Қазтуғанның шежіресі былайша таратылады: Едіге би - Нұраддин - Уаққас - Мұса - Ысмайыл би - Дінбай би - Тінікей - Абдолла - Сүйініш - Қазтуған. Қазтуғанның есімі алғаш рет тарих беттерінде 1673 жылы аталады. Орыс деректерінде оның есімі Тоған деп көрсетілген. Осы жылы қалмақ билеушісі Аюке хан өзінің бірнеше тайшысымен бірге Астрахан басшыларының алдына барып, орыс-қалмақ келісіміне қол қойып, аманат сарайындағы ноғайдың жас мырзасын босатуды сұраған. Қалмақ тайшылары мұндай қадамға едисан ноғайларының мырзасы Сүйініштің сұрауы бойынша барған болатын. Олар Сүйініштің патша алдындағы абыройлы істерін еске салды. Алайда, бұл сұрақтың жауабын Астрахан билігі емес, Мәскеудегі патшаның өзі беру керек еді.
Қазтуған жырау ноғайдың Едисан ордасының билеушісі Сүйініш мырзаның ұлы. Сүйініш мырзаның Қазтуғаннан басқа Азамат және Аджи атты тағы екі ұлы болған. Оның арғы ата-бабалары Ноғай Ордасының билеушілері еді. Әкесі Сүйініш Абдоллаұлы (орыс деректерінде – Сююнча Абдулов) Еділ бойында өмір сүрген, кейін Кубань жаққа өтіп кеткен. XVII ғасырдың екінші жартысында жазылған орыс деректерінде Сүйініш мырзаның аты жиі айтылады. Ресей мемлекеттік архивінің көне актілер жөніндегі бөлімінің «Ноғай істері» қорында Сүйініш мырзаның және ноғай ұлысының 1660 жылдарға дейінгі деректері сақталған. Қазтуғанның шежіресі былайша таратылады: Едіге би - Нұраддин - Уаққас - Мұса - Ысмайыл би - Дінбай би - Тінікей - Абдолла - Сүйініш - Қазтуған. Қазтуғанның есімі алғаш рет тарих беттерінде 1673 жылы аталады. Орыс деректерінде оның есімі Тоған деп көрсетілген. Осы жылы қалмақ билеушісі Аюке хан өзінің бірнеше тайшысымен бірге Астрахан басшыларының алдына барып, орыс-қалмақ келісіміне қол қойып, аманат сарайындағы ноғайдың жас мырзасын босатуды сұраған. Қалмақ тайшылары мұндай қадамға едисан ноғайларының мырзасы Сүйініштің сұрауы бойынша барған болатын. Олар Сүйініштің патша алдындағы абыройлы істерін еске салды. Алайда, бұл сұрақтың жауабын Астрахан билігі емес, Мәскеудегі патшаның өзі беру керек еді.
Ответ оставил: Гость
Сән әлемі әрқашан адамдарға зор әсерін тигізді. Ең соңғы сән үрдістерін ұстануға тырысудың басты себебі - стильді, тартымды, танымал және сенімді болуға ұмтылу. Әдетте, адамдар жаңа адамға сыртқы келбеті мен киімдері арқылы бағалайды, содан кейін ғана оның ішкі қасиеттері бойынша. «Жақсы киім барлық есіктерді ашады» деген мақал бар. Сондықтан біз басқа адамдарға жағымды әсер ету үшін бар күшімізді салып жатырмыз. Сәнге қол жеткізу және дизайнерлік киімді сатып алу үшін біз көп ақша жұмсаймыз.
Сән жиі стиль, гламур және сәттілік дегенді білдіреді. Бұл сондай-ақ үлкен бизнес. Біздің заманауи әлемде беделді брендке кез келген нәрсеге қарсы тұруға және сатып алуға қиын. Күн сайын жарқын дүкен терезелерінен өтіп бара жатып, біз көп жерде жарнаманы көреміз: автобустарда, билбордтарда, теледидарда және журналдарда. Көптеген жасөспірімдер өз достары мен сыныптастарының пайда болуына көп көңіл бөледі. Өкінішке орай, егер ата-ана сәнді киімдермен стильді киім сатып алмаса, онда олардың балалары жиі сыртта болады. Осылайша, киім әдетте адамдарды әлеуметтік топтарға бөледі.
Менің ойымша, әркім өз стилі болуы мүмкін және бірегей көрінеді. Жасына, жұмысына, дене бітіміне және сипатына сәйкес оның дәмі бойынша киім таңдау керек. Мен сәнге көп көңіл бөлмейтінімді айтсам, мен оның құрбаны емеспін. Мен басқа адамдар киінген нәрселер туралы да алаңдамаймын. Мен үшін киімнің ішіндегі ең маңыздысы - ұқыптылық, табиғи және сұлулық. Және, әрине, бұл жағдайға сәйкес болуы керек. Мен кейбір сәнді киімдердің өте күлкілі және жарамсыз екендігін мойындауға тиіспін. Мысалға, жас адамдар киім киюге, керемет жоғары платформаға, қызыл шашқа, қара тырнаққа және жарқын макияжқа киетін аяқ киім киген болатын. Менің ойымша, бұл ақшаның ақымақ қалдықтары. Сонымен қатар, егер адам дәм сезу қабілетінің жетіспеушілігінен айырылса, ол сәнді киімдерде де заттарды үйлестіре алмайды және әдемі және сәнді көрінеді.
Сән жиі стиль, гламур және сәттілік дегенді білдіреді. Бұл сондай-ақ үлкен бизнес. Біздің заманауи әлемде беделді брендке кез келген нәрсеге қарсы тұруға және сатып алуға қиын. Күн сайын жарқын дүкен терезелерінен өтіп бара жатып, біз көп жерде жарнаманы көреміз: автобустарда, билбордтарда, теледидарда және журналдарда. Көптеген жасөспірімдер өз достары мен сыныптастарының пайда болуына көп көңіл бөледі. Өкінішке орай, егер ата-ана сәнді киімдермен стильді киім сатып алмаса, онда олардың балалары жиі сыртта болады. Осылайша, киім әдетте адамдарды әлеуметтік топтарға бөледі.
Менің ойымша, әркім өз стилі болуы мүмкін және бірегей көрінеді. Жасына, жұмысына, дене бітіміне және сипатына сәйкес оның дәмі бойынша киім таңдау керек. Мен сәнге көп көңіл бөлмейтінімді айтсам, мен оның құрбаны емеспін. Мен басқа адамдар киінген нәрселер туралы да алаңдамаймын. Мен үшін киімнің ішіндегі ең маңыздысы - ұқыптылық, табиғи және сұлулық. Және, әрине, бұл жағдайға сәйкес болуы керек. Мен кейбір сәнді киімдердің өте күлкілі және жарамсыз екендігін мойындауға тиіспін. Мысалға, жас адамдар киім киюге, керемет жоғары платформаға, қызыл шашқа, қара тырнаққа және жарқын макияжқа киетін аяқ киім киген болатын. Менің ойымша, бұл ақшаның ақымақ қалдықтары. Сонымен қатар, егер адам дәм сезу қабілетінің жетіспеушілігінен айырылса, ол сәнді киімдерде де заттарды үйлестіре алмайды және әдемі және сәнді көрінеді.
Қазақ тiлi, опубликовано 09.01.2019 16:01
Қазақ тiлi, опубликовано 09.01.2019 16:01
Қазақ тiлi, опубликовано 09.01.2019 16:01
Қазақ тiлi, опубликовано 09.01.2019 16:01