Қазақ тiлi, опубликовано 07.06.2020 02:01
Ғарыш кa саяхат
Ғарыш гүлзарының көркі тажа. Небір әсем гүлдер өсіп тұр. Жердегіден
әлдеқайда шапшаң еніп, бой түзейді. Ал гүл шашканы мүлдем керемет
Кенет Түйме -Түбіттің даусы елең еткізді.
дуп, əyn! Гүл-Жауһар, бері жүршil -деді күшік. Етегінен істелеп, кабырг
карай тартты.
- Немене, кішкентай, не боп қалды? Мен бос емеспін
- Жүр, кара, терезеrе кара,- деді шіңкілдек үнмен үріп-үріп қойған Түйме-Түбin
- Кеңістік таза емес, кері барь...
-Ой, мазасыз Түйме-Түбіт...
Кыр күшігіне ілесіп иллюминаторга келді. Алыстан әлдебір космос кем
көрінді. Айырым белгісі жоқ. Бейтаныс. Оның ұшуындағы көзге ұрар бір оr аn1
- кауіп-қатерге ұшырағандарынан хабардар еткендей, жаркылдап жарык жан
келе жатқанында еді.
-Кішкентай, Батыр-Болатқа жүгір.
-Мен мұндамын, не нәрсе, Гүл-Жауһар?
-Ана жымыңдаған отты көремісін? Біреулер осылай карай ұшып келеді.
-Иә, бағыты - ғарыш қала. Ал бұлайша жаркылдатуы, әрине, апат белгісі. Қа
себілесейік. 5сөйлем қүрап жалғастыру мәтінді
Ответ оставил: Гость
Түрік дәстүрін, салтын, әдетін, сенімдерін, басқа халықтардан айырмашылығын, қысқасы, қоғамдық мінездемесін ертегілерінде айтқан, оны бүгінге дейін әдемілеп жеткізген ұлы өнерпаз. Туған, қайтыс болған жылдары белгісіз. Өмір сүрген ғасыры да даулы. Кейбір зерттеушілер оның Әзірет Пайғамбар заманында жасағанын айтады және ғылыми еңбектерінде бұл пікірді дәлелдейтін дастан бөлімдерін келтіреді. Ал
кейбір зерттеушілер Қорқыт Атаның Оғыз түріктерінің ертекшісі және дастаншысы болғанын айтып, Қорқыттың бүгін қолымыздағы 12 дастан-хикаясынан пікірлерін дәлелдейтін деректер келтіреді.
Пертев Найили Боратов Қорқыт Ата ертегілері жөніндегі Ислам Энциклопедиясына жазған мақаласында бұл ертегілердің XV ғасырға дейін ауызша болып келгенін, ал XV ғасырдың екінші жартысында Аққойынлылар тарапынан жазылып алынғанын еске түсіріп, қолымыздағы бар мәтіндерде екі бөлек дәуірдің оқиғалары бейнеленгенін көрсетеді.
кейбір зерттеушілер Қорқыт Атаның Оғыз түріктерінің ертекшісі және дастаншысы болғанын айтып, Қорқыттың бүгін қолымыздағы 12 дастан-хикаясынан пікірлерін дәлелдейтін деректер келтіреді.
Пертев Найили Боратов Қорқыт Ата ертегілері жөніндегі Ислам Энциклопедиясына жазған мақаласында бұл ертегілердің XV ғасырға дейін ауызша болып келгенін, ал XV ғасырдың екінші жартысында Аққойынлылар тарапынан жазылып алынғанын еске түсіріп, қолымыздағы бар мәтіндерде екі бөлек дәуірдің оқиғалары бейнеленгенін көрсетеді.
Қазақ тiлi, опубликовано 09.01.2019 16:01
Қазақ тiлi, опубликовано 09.01.2019 16:01
Қазақ тiлi, опубликовано 09.01.2019 16:01
Қазақ тiлi, опубликовано 09.01.2019 16:01