Физика, опубликовано 12.02.2019 23:50

Ястою прохолодного осіннього дня і милуюся яке гарне,синє небо.
Сине небо заворожує красою своєї безмежності.
Актуальність даної  роботи  зумовлена ​​тим, що ми живемо в електромагнітному світі, насиченим різними благами цивілізації та науково-технічного прогресу.  а ось  еволюційно  сформованих  механізмів  нейтралізації електромагнітних полів, що мають характеристики, відмінних від природних, у людини немає.  нас оточують  чайники, пральні машини, праски, настільні лампи,холодильники, плеєри, телевізори, комп'ютери, ліфти, трамваї, тролейбуси,  метро, ​​одним словом, продукти цивілізації, від яких ми не звикли відмовлятися   і, звичайно ж, джерела найбільш інтенсивних електромагнітних випромінювань - мобільні  телефони  та мікрохвильові печі.  будучи відкритою системою, живий організм  інформаційно  взаємодіє із зовнішніми по відношенню до біологічної системі електромагнітними полями і  випромінюванням.  за останні п'ятдесят років штучні електромагнітні випромінювання фактично замістили невловимі (тонкі) енергії природного світу.  24 години на добу ми купаємося в полях-невидимках, випромінюваних лініями електропередачі, телевізорами, комп'ютерами та різноманітними  електронними  пристроями, без яких ми не уявляємо свого  існування.  крімтого, нас бомбардують мікрохвилі, радіо-і телевізійні передавачі, а також  сигнали  стільникового телефонного зв'язку.  сьогодні електромагнітне опромінення в 100  мільйонів  разів перевищує те, що відчували наші діди.  тривалий вплив штучних електромагнітних випромінювань серйозно погіршують здоров'я.  епідеміологи  встановили, що ракові захворювання частіше зустрічаються серед людей, що проживають в безпосередній близькості від джерел сильних електромагнітних полів, таких, наприклад, як високовольтні лінії електропередачі.  було доведено також вплив електромагнітних полів на вироблення шишкоподібної залозою  мелатоніну, - гормону, що грає не останню роль в імунній системі (його також називають "гормон молодості").  хаотична  енергія  субчастіц штучних електромагнітних полів, ця свого роду електромагнітна бруд, діє з величезною руйнівною силою на біоелектромагнітное полі нашого тіла, в межах якогомільйони  невловимих електричних імпульсів повинні і регулювати діяльність кожної живої клітини.
Все числа умножить на 60 надо
Что лол что ты написал
Быстрее нагреется медный
И не благодори

✅ Ответов: 1 на вопрос по физике: Чому магнітофонну плівку не рекомендується зберігати поблизу приладів,які містять електромагніти?... ты найдешь на сайте. Также ты можешь добавить свой вариант ответа, если считаешь, что он не верен или твой ответ более полный. Пожалуйста, добавляй только правильные ответы.